آکادمی مشاوره و آموزش

09392739862 ریداکتیل تینوئید رتاد هودیا ادیوس اسلیمینگ بوتانیکال فت فست پاور فت مکس فت پاور سیستم جی فست مگارنج خرید قرص لاغری خرید قرص چاقی

آکادمی مشاوره و آموزش

09392739862 ریداکتیل تینوئید رتاد هودیا ادیوس اسلیمینگ بوتانیکال فت فست پاور فت مکس فت پاور سیستم جی فست مگارنج خرید قرص لاغری خرید قرص چاقی

پروهورمون


یک دسته از مکملهای غذایی قابل مصرف در بدنسازی که اخیراً ظرف دهه گذشته به بازار آمدهاند پروهورمون ها میباشند . علیرغم وجود این مکملها به مدت بیش از ۱۰ سال در بازار هنوز بسیاری از مربیان و ورزشکاران ما با آن آشنایی ندارند و آن را به عنوان هورمون می شناسند .

از نظر معنای لغوی پروهورمون به معنای پیش هورمون است یعنی ماده هایی که در بدن تبدیل به هورمون می گردد . این پروهورمون ها نیز انواع مختلف و بسیار متنوعی دارند اما بیشترین گروه آنها روی افزایش سطح هورمون تستوسترون بدن موثر میباشند . پروهورمون های دیگری هم هستند که روی ترشح هورمون های دیگر بدن از جمله هورمون رشد یا انسولین یا تیروئید و اثر میگذارند . برخی از پروهورمون ها نیز تقریباً روی کلیه این هورمون ها اثر دارند. در این فروشگاه پروهورمون های موثر از کمپانی های معتبر ارائه شده است.

گلوتامین


گلوتامین را می توان فراوان ترین اسید آمینه موجود در عضلات اسکلتی بدن آدمی دانست. به جرات می توان ادعا کرد که بیش از 61 درصد از کل اسید آمینه های موجود در عضلات اسکلتی از نوع گلوتامین می باشد. گفته می شود زمانی که به تمرینات شدید و طاقت فرسا می پردازید از میزان گلوتامین موجود در عضلات و حتی کل بدن کاسته شده و همین مسئله نیز با افت محسوس قدرت بدنی و ضعف عمومی و با به تاخیر افتادن ریکاوری همراه می شودگلوتامین دارای وظایف متعددی از جمله انتقال نیتروژن بین ارگان ها، سم زدایی بدن، کمک به دفع آمونیاک از بدن، کمک به تشکیل و تولید RNA و DNA، تقویت سیستم ایمنی بدن را بر عهده داشته و در برخی موارد نیز به عنوان منبع سوخت وارد عمل شده و انرژی لازم برای انجام فعالیت های فیزیکی آدمی را تامین می کند.

از دیگر خواص اسید آمینه گلوتامین که موجب شهرت و محبوبیت آن در بین ورزشکاران و حتی کمپانی های مکمل سازی شده است می توان به تاثیر مثبت آن در افزایش حجم سلول های عضلانی، تاثیر مثبت آن در احیای ذخایر تهی شده گلیکوژن، تسریع فرایند ریکاوری، کاهش دردهای عضلانی که معمولاً پس از انجام تمرینات شدید بدنی در عضلات حس می شود و در نهایت نیز به افزایش تحمل پذیری بدن و عضلات برای پذیرش فشار تمرین اشاره کرد.

کربوهیدرات ساده

کربوهیدرات ها بزرگترین منبع انرژی هستند که نیازهای بدن را تامین می کنند بدن انسان برای حفظ سلامت باید یک درصد معین از کربوهیدرات جذب کند. سازمان سلامت جهانی توصیه می کند که بین % 75-55 از انرژی مورد نیاز یک فرد بزرگسال باید از جذب کربوهیدرات تامین شود. اگر این میزان کربوهیدرات در بدن تامین نشود، مشکلاتی مثل دردهای عضلانی، خستگی، عملکرد ضعیف مغزی، و پایین آمدن مقاومت بدن درمقابل بیماری ها حاصل می شود.

کربوهیدرات ها دو نوع اصلی دارند: 


 و 

کربوهیدرات مرکب

همواره به این نکته توجه داشته باشید که بهتر است در ساعت های پایانی روز مقدار کمتری کربوهیدرات در برنامه غذایی خود قرار دهید .اما نوع کربوهیدراتی که انتخاب می کنید، بسته به زمان مصرف آن اهمیت دارد و بدانید که کربوهیدرات عنصری مهم در عضله سازی و تامین انرژی مورد نیاز بدن و بازسازی عضلات می باشد.

چربی سوز Met-Rx آمریکا

چربی سوز اینفیوژن الایت مترکس آمریکا با عملکرد فوق العاده خود انقلابی بزرگ را در بین چربی سوز های ترموژنیک به وجود آورد . فرمولچربی سوز مترکس به گونه ای طراحی شده است که تنها 1 کپسول آن قبل از تمرینات سخت باعث افزایش انرژی و چربی سوز بالایی می شود .
 چربی سوزی مناسب برای تامین انرژی افراد در ابتدای روز می باشد و با افزایش متابولیسم بدن در فرایند چربی سوزی بسیار موثر می باشد . همچنین این چربی سوز اینفیوژن الایت با افزایش انرژی و بالا بردن سوخت و ساز بدن در افزایش سطح کیفی ترینات بسیار مناسب می باشد .

ویژگی های چربی سوز حرارتی اینفیوژن الایت مترکس :

  • بدون DMAA
  • فوق العاده برای افزایش سوخت وساز بدن
  • مناسب برای قبل از تمرین
  • مناسب برای افزایش سطح انرژی
  • حاوی 200 میلی گرم کافئین خالص در هر وعده

طریقه مصرف چربی سوز Met-Rx :

روزانه 1 کپسول قبل از صبحانه و 1 کپسول بعد از ظهر استفاده شود . این چربی سوز برای استفاده قبل از تمرین بسیار مناسب می باشد . در 4 ساعت بیش از 1 کپسول استفاده نشود و در 24 ساعت بیش از 2 کپسول استفاده نشود .

هشدار محصول :

  • در 4 ساعت بیش از 1 کپسول استفاده نشود .
  • در 24 ساعت بیش از 2 کپسول استفاده نشود .
  • استفاده برای بانوان باردار و بانوان در دوران شیردهی ممنوع می باشد .
  • بیش از 6 هفته از این قرص لاغری استفاده نکنید .
  • اگر از داروی خاصی استفاده می کنید قبل از استفاده از این محصول با پزشک مشورت نمایید .
  • اگر مبتلا به بیماری خاصی هستید قبل از استفاده از این مکمل لاغری با پزشک مشورت نمایید
شرکت تولید کننده : Met-Rx آمریکا

نوبه خود به تشدید فرایند چربی سوزی کمک می کند

چربی سوزهای ترموژنیک

چربی سوزهای ترموژن به چربی سوزهایی اطلاق می شود که متابولیسم پایه را در بدن بالا برده و موجب افزایش سوخت و ساز در بدن می شوند و نتیجه این تاثیر نیز به صورت افزایش محسوس دمای بدن دیده می شود و افزایش دمای بدن نیز به نوبه خود به تشدید فرایند چربی سوزی کمک می کند.

از مهم ترین ترکیبات کلاسیک و شناخته شده در سطح جهان که به دسته ترکیبات چربی سوز و ترموژن تعلق داشت می توان به ECA اشاره کرد. در ترکیب این نمونه از سه ماده شناخته شده به نام های افدرین، کافئین و آسپرین استفاده می شد و به دلیل اینکه از چندی قبل، افدرین وارد لیست داروهای ممنوعه شد تولید این محصول نیز متوقف گردید. روزگاری که افدرین هنوز در فهرست داروهای ممنوعه وارد نشده بود و مکمل به شمار می رفت این ترکیب و این مکمل که با استفاده از آسپرین و کافئین به همراه افدرین نیز تولید می شود یکی از عالی ترین و با ارزش ترین نمونه چربی سوزهای ترموژن بود که تولید و عرضه و استفاده می شود.

امروزه چربی سوزهای ترموژن با استفاده از کافئین، Synephrine HCL ، Yohimbeو غیره تولید و عرضه می شود و وجود ماده ممنوعه افدرین در چربی سوزهای مجاز هرگز دیده نمی شود.

در این فروشگاه انواع مختلفی از چربی سوزها ارائه شده است و تلاش ما همواره این بوده است که با دادن اطلاعات کافی در مورد هر محصول شما را در انتخاب بهتر یاری کنیم.